SedeVal
PERSONES AL SERVICI DE LES NOSTRES TENDES I CENTRES LOGÍSTICS
Disposem d’un equip responsable i compromés, situat en tres punts d’Espanya: València, on es troba la nostra seu social, Barcelona i Múrcia. La implicació, la capacitat resolutiva i el treball en equip són essencials per a formar part d’un ambient de treball diferencial.

A continuació, consumcoop llista els 0 llocs de treball més recents com a ajuda.
Mostra llocs de treball en aquesta categoria
##Persones i benestar##
D’ací naix la cura per les persones que formen part de la cooperativa. El seu desenvolupament professional, l’escolta activa i el reconeixement són puntals amb els quals treballen els nostres companys i companyes.
##Soci client i Màrqueting##
El client i les seues necessitats estan en el punt de mira d’este departament: des del llançament de productes nous, el seu disseny o l’experiència de compra en les nostres tendes, fins a tota la nostra oferta comercial.
##Desenvolupament##
L’expansió de les nostres tendes i el creixement de les nostres capacitats logístiques van a càrrec del departament de Desenvolupament. Són les persones encarregades que Consum continue creixent de forma sostenible, però continuada.
##Relacions externes##
La relació amb els mitjans, els nostres canals de comunicació externs i la imatge de la nostra cooperativa estan en mans de Relacions externes. Ells i elles s’encarreguen d’explicar alt i clar a tota la societat i les institucions tot el que ens fa diferents i sostenibles. I, a més, disposen de tot l’equip legal de Consum que vetla per la nostra seguretat jurídica.
##Compres##
Productes nous, gammes noves, controls de qualitat, innovació en la nostra marca pròpia i molt de tracte amb els nostres proveïdors perquè la nostra oferta siga competitiva. Cap producte acaba en les nostres tendes sense el seu vist-i-plau.
##Logística##
Entre altres coses, des d’este departament se supervisen les anelles de la cadena de subministrament i el trencament d’estocs i es treballa per millorar la puntualitat en les entregues. Tot això apostant per una logística sostenible, reconeguda amb la 4a estrela Lean&Green i amb el certificat d’AENOR que avala la compensació de la nostra petjada de carboni.
##Gestió de tendes##
Tindre més de 500 punts de venda requereix un equip professional, dedicat a gestionar les persones que hi treballen i a donar el suport i les ferramentes necessàries perquè puguen fer la seua faena sense problemes.
##Financer i TIC##
En Financer, els nostres companys i companyes garantixen la solvència econòmica i, sobretot, calculen tot el que podem repartir-nos entre els socis i sòcies. En TIC asseguren que tots els sistemes informàtics funcionen, digitalitzen tots els processos i posen la tecnologia al servici de les persones.
##Administració##
Compte d’explotació, balanços, factures, gestió d’actius i pla d’auditories, tot això i molt més en mans dels nostres companys i companyes, que amb el seu treball generen la confiança necessària en la nostra cooperativa.
##Qualitat i atenció al client##
La tecnologia alimentària, la qualitat, la nutrició i el servici al client són els punts forts d'este departament. El seu objectiu: donar resposta als reptes actuals, aplicar la innovació tecnològica als aliments i estar al dia de les noves tendències de consum.
VOLS UNIR-TE A L’EQUIP?
Dona una ullada a les vacants i troba l’oferta que encaixe millor amb tu.